.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطب گرئشگری کشور حرفی برای گفتن ندارد ؛
جای خالی مازندران در بین استان های برتر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی !
شمال نیوز » دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، هرساله در سه بُعد شاخص‌های عمومی، اختصاصی و مجموع، نتایج خود را از کل کشور اعلام می‌کند....
جای خالی مازندران در بین استان های برتر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی !

شمال نیوز: با رتبه‌بندی عملکرد 31 استان کشور بر اساس مجموع ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استان های برتر مشخص شدند .

به گزارش شمال نیوز، با توجه به اتمام فرآیند ارزیابی عملکرد سال 97، در بین 31 اداره کل میراث فرهنگی کشور، نامی از مازندران در بین استان های برتر دیده نمی شود .

نکته جالب توجه اینکه استان‌ گلستان در همسایگی مازندران در این ارزیابی رتبه نخست را بدست آورد و آذربایجان غربی در جایگاه دوم و خراسان شمالی هم سوم شد .

دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، هرساله در سه بُعد شاخص‌های عمومی، اختصاصی و مجموع، نتایج خود را از کل کشور اعلام می‌کند که نتایج ارزیابی سال 97، در هفته جاری به استان‌ها ابلاغ شد .

امیدواریم اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یکبار هم که شده پاسخگوی وضعیت موجود که بازخورد عمبکرد ضعیف در استان مازندران به عنوان قطب کردشگری کشور است ، باشد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.